09:00 - 17:00
(0 231) 2-64-50

Întreprinderi municipale

Servicii publice

Gospodăria comunală municipală reprezintă un mecanism complex structurat pe domenii de servicii prestate. Însă, deşi este administrată la nivelul corespunzător, necesită investiţii consistente în tehnică şi utilaje, întrucît aceastea sunt de un grad avansat de uzură.

Totuşi, cele 12 întreprinderi municipale depun efort sporit pentru întreţinerea fondului locativ, drumurilor publice, reţelelor de comunicare, etc., menţinînd aspectul atrăgător al localităţii.

Conducătorii întreprinderilor, în scopul eficientizării serviciilor publice prestate, nu ratează ocazia de a se implica activ în atragerea investiţiilor înregistrînd deja succese în domeniul respectiv.

Întreprinderea municipală „Gospodăria locativ-comunală Bălţi”Întreprinderea municipală „Direcţia Reparaţii şi Construcţii Drumuri Bălţi”Întreprinderea municipală „Aprovizionare”Întreprinderea municipală „Stadionul „Olimpia Bălţi””Întreprinderea municipală „Amenajarea teritoriului şi spaţii verzi Bălţi”Întreprinderea municipală „Direcţia de Troleibuze din Bălţi”Întreprinderea municipală „Hotelul „BĂLŢI””Întreprinderea municipală „Centrul de Studiere a Limbilor „Limba noastră””Întreprinderea municipală „Termogaz Bălţi”Întreprinderea municipală „Direcţia de Construcţii Capitale Comanditar Unic mun. Bălți”” (Î.M. „DCC CU”)Întreprinderea municipală „Biroul arhitectură şi sistematizare”Întreprinderea municipală „Regia „Apă-Canal Bălţi””Întreprinderea municipală „Asociaţia pieţelor din Bălți”

Administratorul interimar: Chiaburu Tatiana
Adresa juridică: str. I. Franco, 19
Telefonul de contact: (0 231)8-00-44
Fax: (0 231)8-00-44
Adresa electronică: [email protected]
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Întreprinderea Municipală „GLC Bălţi”repreziută întreprindere de domeniul serviciilor publice de gospodărie comunală. Întreprinderea este fondată în temeiul Deceziei Consiliului Municipal Bălţi nr.6/33 din 05.05.2011 „Cu privire la fondarea întreprinderea Municipală «Gospodăria locativ-comunală Bălţi”.
Principalele activităţi al întreprinderii
  • Deservirea tehnică şi reparaţia fondului de locuinţe;
  • Deservirea tehnică a sistemelor de alimentare cu apă rece, evacuarea apelor uzate din interiorul blocului şi de încălzire centrală;
  • Salubrizarea locurilor de uz caznic, terenurilor din interiorul cartierilor municipiului şi terenurilor aferente blocurilor locative;
  • Deservirea tehnică şi reparaţia ascensoarelor.
Acte normative
Decizia CMB nr. 5/17 din 05.0.2020 „Cu privire la modificărea și completarea deciziei Consiliului mun. Bălți nr. 6/50 din 27.10.2011 ”Cu privire la aprobarea tarifului la lucrările de curățire a teritoriilor fondului locativ municipal”” (pdf)
Decizia CMB nr. 5/16 din 05.0.2020 „Cu privire la modificarea deciziei Consiliului mun. Bălți nr. 6/49 din 27.10.2011 “Cu privire la aprobarea tarifelor pentru închirierea apartamentelor, deservirea tehnică și reparația blocurilor locative și echipamentelor tehnice din interiorul blocului (de alimentare cu apă, de evacuare a apei uzate, de alimentare cu energie electrică, de încălzire)”” (pdf)
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Decizia CMB nr. 8/7 din 10.12.2019 „Cu privire la executarea temporar a atribuțiilor funcției de administrator al Î.M. „Gospodăria Locativ-Comunală” (pdf)
Decizia CMB nr. 1/9 din 27.03.2019 „Cu privire la introducerea modificărilor în decizia Consiliului mun. Bălți nr. 16/58 din 27.12.2018 „Cu privire la aprobarea contractelor cu ÎM “Gospodăria Locativ-Comunală Bălți””” (pdf)
Decizia CMB nr. 3/11 din 30.03.2017 „Cu privire la întroducerea modificărilor în decizia CMB nr. 6/49 din 27.10.2011 „Cu privire la aprobarea tarifelor pentru închirierea apartamentelor, deservirea tehnică și reparația blocurilor locative și echipamentelor tehnice din interiorul blocului (de alimentare cu apă, de evacuare a apei uzate, de alimentare cu energie electrică, de încălzire)” (pdf)
Dispoziția primarului nr. 94 din 17.03.2017 „Cu privire la introducerea modificărilor în dispoziția primarului nr. 110 din 14.03.2016 „Cu privire la desemnarea persoanelor responsabile de listele electorale” (pdf)
Dispoziția primarului nr. 47 din 08.02.2017 „Cu privire la aprobarea componenței nominale în Consiliul-Director al ÎM „Gospodăria locativ-comunală Bălți” (pdf)
Dispoziția primarului nr. 110 din 14.03.2016 „Cu privire la desemnarea persoanelor responsabile de listele electorale” (pdf)
Decizia CMB nr. 15/15 din 12.11.2015 „Cu privire la modificarea anexei nr. 1 la decizia CMB nr. 6/49 din 27.10.2011 „Cu privire la aprobarea tarifelor pentru închirierea apartamentelor, deservirea tehnică și reparația blocurilor locative și echipamentelor tehnice din interiorul blocului (de alimentare cu apă, de evacuare a apei uzate, de alimentare cu energie electrică, de încălzire)” (pdf)
Decizia CMB nr. 6/33 din 05.05.2011 „Cu privire la inființarea Întreprinderii Municipale Gospodăria locativ-comunală Bălți”, Statutul ÎM „GLC Bălți”</ (pdf)
Servicii și tarife
Servicii și tarife (pdf)
Lista serviciilor (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Planul de afaceri pentru a. 2020 (pdf)
Alte materiale la planul de afaceri pentru a. 2020 (pdf)
Raportul privind activitatea financiar-economică și de producere pentru a. 2019 (pdf)
Nota informativă privind activitatea Consiliului administrativ pentru a. 2019 (pdf)
Raport pentru anul 2018 (pdf)
Raport pentru anul 2016 (pdf)
Raport final IM GLC 2014-30.06.2015 (pdf)
Anexa nr.1 IM GLC 2014-30.06.2015 (pdf)
Anexa nr.2 IM GLC 2014-30.06.2015 (pdf)
Info IM GLC Balti 2014-30.06.2015 (pdf)
Locuri vacante

Administratorul interimar: Iurie Hmarnîi
Adresa juridică: str. Decebal, 126
Telefonul de contact/fax: (0 231)3-12-10
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Acte normative
Extras di Registrul de Stat (pdf)
Decizia nr. 8/4 din 19.08.2020 „Cu privire la transmiterea patrimoniului în administrare ÎM “Direcţia reparaţii şi construcţii drumuri Bălţi” cu drept de gestiune economică” (pdf)
Organigrama ÎM „DRCD Bălți” (pdf)
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Decizia CMB nr. 7/7 din 14.11.2019 „Cu privire la executarea temporar a atribuțiilor funcției de administrator al IM „Direcția Reparații și Construcții Drumuri Bălți” de către dl Iurie Hmamîi” (pdf)
Decizia CMB nr. 7/6 din 14.11.2019 „Cu privire la eliberarea din funcție a directorului(administratorului) înreprinderii Municipale „Direcția Reparații și Construcții Drumuri Bălți” dlui Serghei Pcela” (pdf)
Decizia CMB nr. 13/14 din 14.12.2017 „Cu privire la completarea Statutului ÎM „Direcţia Reparaţii şi Construcţii Drumuri Bălţi”, aprobat prin decizia CMB nr. 6/35 din 05.05.2011 „Cu privire la inființarea Întreprinderii Municipale „Direcţia Reparaţii şi Construcţii Drumuri Bălţi” (pdf)
Servicii și tarife
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Raportul financiar ÎM „DRCD” pentru a. 2018 (pdf)
Raportul financiar ÎM „DRCD” pentru a. 2017 (pdf)
Analiza activității economice în a.2019 și planul activității pentru a.2020-2024 (pdf)
Indicatorii economici pentru a. 2019 (pdf)
Raportul financiar ÎM „DRCD” pentru a. 2019 (pdf)
Raport privind rezultatele inspecției financiare tematice la Î.M. „DRCD Bălți” pentru an. 2016-2018 (pdf)
Raport de audit intern IM DRCD pentru an. 2014-2015 (pdf)
Anexe la raport IM DRCD (pdf)
Cuprins la raport IM DRCD (pdf)
Sumar constatari si recomandari DRCD 2014-2015 (pdf)
Locuri vacante

Director: Osoianu Ion
Adresa juridică: str. Libertăţii, 16
Telefonul de contact/fax: (0 231)2-20-04
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Întreprinderea Municipală «Aprovizionare» a fost fondată de Consiliul Municipal Bălți, în baza deciziei № 15/20 din 11.11.1995 și dobîndește statut de persoană juridică din momentul înregistrării ei la Camera Înregistrării de Stat pe lîngă Ministerul Justiției al R.M. din 28.02.1996 cu numărul de înregistrare 121036919, cu sediul R.M. mun. Bălți, str. Clea Ieșilor16.
Numarul de identificare de stat – codul fiscal IDNO 1004602000096.
Din data 01.06.1999 se modifica adresa juridical – noua adresă juridică-mun.Baiți str. Libertății 16.
Capitalul statutar al întreprinderii constitue 5400 lei.
Întreprinderea Municipală «Aprovizionare» posedă de independență economică, financiară și organizațională, are bilanț propriu, ștampilă cu denumirea sa, cont de decontare în BC «Moldindconbanc» S.A., adresă poștală și alte rechizite necesare, prevăzute de Legislația Republicii Moldova.
Activitatea Întreprinderii este reglamentată de Codul Civil al R.M., Legea cu privire la antreprenoriat și întreprinderi, Legea privind administrația publică locală, Statutul întreprinderii, contractul colectiv de muncă, alte legi și acte normative.
Consiliul Municipal îsi exercită drepturile de gestionar al întreprinderii prin intermediul Consiliului – Director, care este un organ collegial de administrare al Întreprinderii.
Activitea de bazăa întreprinderii(55.51.0 – сantină) – alimentarea elevilor dinl instituțiile de învățământ mun,Bălți, satul Sadovoe și satul Elizaveta.
Întreprinderea Municipală «Aprovizionare» în anul 2016 a acordat servicii de alimentație pentru 13411 elevi din liceile și gimnaziile mun.Bălți, 450 elevi din Ș.P.№ 3, 640 elevi din Ș.P.№4 și 480 copii din tabăra de odihnă«Olimpieț».
Acte normative
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Decizia CMB nr. 3/48 din 28.07.2011 „Cu privire la aprobarea Statutului întreprinderii municipale „Aprovizionare” în redacția nouă” (pdf)
Statutul ÎM „Aprovizionare” (pdf)
Dispoziția primarului nr. 153 din 27.04.2017 „Cu privire la modificarea și completarea dispozișiei primarului mun. Bălți nr. 592 din 09.09.2015 cu modificări și completări ulterioare” (Consiliul-Director) (pdf)
Regulamentul Consiliului-Director al ÎM „Aprovizionare” (pdf)
Certificat de înregistare ÎM „Aprovizionare” (pdf)
Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (pdf)
Dispoziția primarului nr. 156 din 14.09.2015 „Cu privire la numirea dlui Ivan Osoianu în funcția de director” (pdf)
Decizia CMB nr. 7/49 din 20.07.2017 „Cu privire la aprobarea proiectului Contractului privind administrarea proprietății municipale cu drept de gestiune economică de către ÎM „Aprovizionare” și abrogarea deciziei CMB nr. 6/69 din 29.06.2017″ (pdf)
Servicii și tarife
Costul serviciilor (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Informația despre activitatea în perioada anului 2019 (pdf)
Raport pentru anul 2018 (pdf)
Darea de seamă ÎM «Aprovizionare» pe anul 2016 (pdf)
Dinamica principalilor indicatori financiari și economici pe anul 2016 (pdf)
Locuri vacante

Administratorul interimar: Sadovnicov I. A.
Adresa juridică: mun. Bălţi, str. Kiev, 155
Telefonul de contact/fax: (0 231)2-03-14
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Acte normative
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Statutul ÎM „Stadionul „Olimpia Bălţi” (pdf)
Regulamentul Consiliului-Director al ÎM „Stadionul „Olimpia Bălţi” (pdf)
Extras nr. 45534 din 13.09.2016 din Registrul de stat al persoanelor juridice (pdf)
Servicii și tarife
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Locuri vacante

Administratorul interimar: Novicova Svetlana
Adresa juridică: str. Moscovei, 19
Telefonul de contact/fax: (0 231)2-24-36
Adresa electronică: [email protected]
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Informație istorică ÎM «Amenajarea teritoriului şi spaţii verzi Bălţi» (pdf)
Acte normative
Decizia CMB nr. 7/37 din 30.07.2020 «Cu privire la autorizarea casării plantațiilor perene aflate în administrare ÎM ”Amenajarea teritoriului și spații verzi Bălți” cu drept de gestiune economică» (pdf)
Decizia CMB nr. 7/33 din 30.07.2020 «Cu privire la autorizarea casării plantațiilor perene aflate în administrare ÎM «Amenajarea teritoriului şi spaţii verzi Bălţi» cu drept de gestiune economică» (pdf)
Decizia CMB nr. 7/23 din 30.07.2020 «Cu privire la transmiterea în administrarea ÎM „Amenajarea teritoriului şi spaţii verzi Bălţi” a sectorului de teren proprietate publică din str. Tiraspol cu numărul cadastral 0300301376» (pdf)
Decizia CMB nr. 5/20 din 05.06.2020 „Cu privire la modificarea deciziei Consiliului mun. Bălți nr. 3/73 din 25.06.2019 „Cu privire la aprobarea componenței nominale în Consiliul de administrație al Î.M. „Amenajarea teritoriului și spații verzi Bălți”” (pdf)
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Statutul ÎM «Amenajarea teritoriului şi spaţii verzi Bălţi» (pdf)
Regulamentul Consiliului-Director al ÎM «Amenajarea teritoriului şi spaţii verzi Bălţi» (pdf)
Servicii și tarife
Activitatea de bază a întreprinderii este amenajarea spațiilor verzi de folosință generală, întreținerea lor, inclusiv următoarele obiecte:

  • Parcurile, scuarurile.
  • Spații verzi de folosință generală, spații verzi pentru odihnă și agrement, spații verzi din cuprinsul artelelor de circulație, bulevarde, parcuri-păduri, plantații de protecție.
  • Stațiile de salvare.
  • Monumente ale patrimoniului cultural.
  • Havuzul orășenesc.

Administrarea și gospodărirea spațiilor verzi de folosință generală trebuie să asigure următoarele obiective:

  • Curățenia sanitară a străzilor, parcurilor, scuarurilor, bulevardelor, parcurilor-pădurilor, și altor spații verzi de folosință generală, salubrizarea;
  • Curățenia sanitară a malurilor răului și plantațiilor de protecție a surselor de apă;
  • Transportarea deșeurilor;
  • Întreținerea și amenajarea spațiilor verzi folosite în interes public;
  • Reparația utilajului și construcțiilor amplasate pe teritoriul spațiilor verzi folosite în interes public ( bănci, garduri, peluze, terenuri de joacă pentru copii, elementelor sportive, estradelor de vară etc.)
  • Gospodărirea spațiilor verzi ( plantarea florilor, arburilor și arbuștilor, îngrijirea lor și alt.);
  • Repararea și îngrijirea gazoanelor;
  • Protecția spațiilor verzi prin metode biologice;
  • Defrișarea și regenerarea arburilor;
  • Întreținerea zonelor de odihnă publică;
  • Întreținerea stațiilor de salvare pe apă.
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Darea de seamă a ÎM „AT și SV” privind programul „Ocrotirea mediului înconjurător” pentru perioada de iarnă 2019 — 2020(cheltuieli) (pdf)
Raport pentru anul 2018 (pdf)
Raport de audit intern la ÎM SV și AT an. 2015 (pdf)
Informație privind rezultatele misiunii de audit intern la ÎM SV și AT an. 2015 (pdf)
Locuri vacante

Director: Avramenco Serghei
Telefonul de contact: (0 231)7-49-82
Inginerul-şef: Caliujnii Victor
Telefonul de contact: (0 231)7-49-80
Contabil-şef: Turcan Valentina
Telefonul de contact: (0 231)7-13-60
Serviciul resurse umane:
Telefonul de contact: (0 231)7-49-60
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Fila istorică (pdf)
Î.M. „Direcţia de troleibuze” a fost înfiinţată în a. 1972. Pe atunci funcţiona doar o singură rută – Molodova – Aeroport cu lungimea de 7,2 km pe care se deplasau 20 de troleibuze. În acel an au fost transportate circa 2,5 mln de persoane. Cifra colaboratorilor era de 96 oameni. Baza de reparaţie o constituia un singur şanţ de vedere şi o încăpere din lemn pentru personal.
În anul 1990 deja funcţionau 4 rute cu lungimea de 38,8 km pe care circulau 90 de troleibuze, volumul transportărilor majorîndu-se de 4,5 ori, atîngînd cifra de 22,8 mln de persoane. Pentru deservirea şi repararea transportului a fost construit Depoul de troeibuze. Astăzi aici muncesc 315 colaboratori. 2 din ei activează din ziua fondării întreprinderii. Acestea sînt muncitorul Vladimir Batîri și mecanicul Anatolie Remarciuc.
Pe parcursul a multor ani conducătorii de troleibuze Adamco Nicolai, Noni Vasile, Chitac Natalia şi Capusciac Dumitru lucrează fără accidente rutiere.
În rezultatul expluatării îndelungate a mașinilor,care constituia peste 20 ani,iar unele 30 ani, parcul s-a uzat și s-a invechit. Din cauza lipsei de bani parcul nu putea fi actualizat și înoit. Pentru salvarea situației în anul 2001 a fost creată o echipă pentru efectuarea reparaţiilor capitale a troleibuzelor uzate. Datorită măiestriei echipei create sub conducerea fostului şef-adjunct Iurii Ozerov a fost efectuată reparația capitală a 30 de troleibuze. Cheltuielile acestor reparaţii au consituit cu 70% mai puţin, decît ele ar fi fost reparate în alte părţi, în special în or.Chișinău.
În anul 2011, numărul de troleibuze, care operau pe rutele urbane, era de 35 troleibuze, din care 22 de troleibuze de model „ЗиУ-9”, 2 „ЗиУ-10” (varianta scurtă), 3 de troleibuze АКСМ-20101 ( produse in Republica Belarus), 1 — Škoda 14Tr13/6M și 7 -ВМЗ-5298.00 (ВМЗ-375) „Lider” (de producție din Rusia,Vologda).
În anul 2013, banca Europeană de reconstrucție și dezvoltare (BERD) a emis municipiului Bălți un credit în suma de 3.000.000 euro pentru achiziționarea a 23 de troleibuze noi. De asemenea, BERD a alocat un grant în suma de 1600000 euro pentru îmbunătățirea infrastructurii întreprinderii municipale.
În anul 2014, datorită acestui credit au fost achiziționate 23 de mașini noi, marca Аксм. Astfel, parcul a fost actualizat pe 70%.
Pe data de 26.06.2017 întreprinderea a marcat jubileul – 45 ani de la data inființării.
Acte normative
Decizia CMB nr. 7/67 din 30.07.2020 „Cu privire la acordarea dreptului de circulație în troleibuze în baza circulatorilor pe luna aprilie 2020 în luna octombrie 2020” (pdf)
Decizia CMB nr. 7/59 din 30.07.2020 «Cu privire la aprobarea proiectului Acordului adițional la contractul de prestare a serviciilor de transport public electric în mun. Bălți» (pdf)
Decizia CMB nr. 7/58 din 30.07.2020 «Cu privire la modificarea deciziei Cosiliului mun. Bălți nr. 3/48 din 25.06.2019 „Cu privire la aprobarea componenţei nominale în Consiliul de administraţie al Î.M.”Direcția de Troleibuze din Bălți”» (pdf)
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Decizia CMB nr. 11/50 din 05.12.2017 „Cu privire la aprobarea comenzii serviciilor de transport public electric în mun. Bălți pentru anul 2018” (pdf)
Decizia CMB nr. 4/1 din 11.05.2017 „Cu privire la aducerea bugetului municipal Bălți pe anul 2017, aprobat prin decizia CMB nr. 13/1 din 16.12.2016, în concordanță cu Legea nr. 33 din 17.03.2017 pentru modificarea și completarea Legii bugetului de stat pentru anul 2017 nr. 279/2016” (Dreptul la înlesnirile) (pdf)
Decizia CMB nr. 3/3 din 30.03.2017 „Cu privire la modificarea deciziei CMB nr. 11/3 din 04.11.2016 „Cu privire la aprobarea tarifului pentru un vehicul-km parcurs de către mijloacele de transport ale ÎM „Direcţia de Troleibuze din Bălţi”pe anul 2017” (pdf)
Decizia CMB nr. 14/58 din 22.12.2016 „Cu privire la modificarea şi completarea Statutului ÎM „Direcţia de Troleibuze din Bălţi”, aprobat prin decizia Consiliului municipal Bălți nr. 2/37 din 23.02.2012 „Cu privire la aprobarea Statutului Întreprinderii Municipale „Direcția de Troleibuze din Bălţi” în redacţie nouă” (pdf)
Dispoziția primarului nr. 8 din 12.01.2016 „Cu privire la modificarea și completarea dispoziției primarului mun. Bălți nr. 594 din 09.09.2015 cu modificări și completări ulterioare” (Consiliul-Director) (pdf)
Dispoziția primarului nr. 211 din 14.12.2015 „Cu privire la prelungirea terminului contractului individual de muncă încheiat cu dl Serghei Avramenco” (pdf)
Dispoziția primarului nr. 180 din 16.10.2015 „Cu privire la desfacerea contractului individual de muncă încheiat cu dl Serghei Mihailov” (pdf)
Decizia CMB nr. 2/4 din 28.03.2013 „Cu privire la aprobarea tarifelor de călătorie în transportul de pasageri municipal” (pdf)
Decizia CMB nr. 2/37 din 23.02.2012 „Cu privire la aprobarea Statutului Întreprinderii Municipale „Direcția de Troleibuze din Bălţi” în redacţie nouă”, Statutul ÎM „Direcția de Troleibuze din Bălţi”, Regulamentul Consiliului-Director al ÎM „Direcția de Troleibuze din Bălţi” (pdf)
Servicii și tarife
Prestarea serviciilor – traficul pasagerilor – Tarife (pdf)
Taxe pentru locațiunea proprietății publice a ÎM „Direcția de Troleibuze din Bălţi” (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Decizia CMB nr. 9/1 din 10.10.2013 „Cu privire la aprobarea proiectului Contractului privind prestarea serviciilor de transport public electric în mun. Bălți încheiat între Consiliul municipal Bălți și ÎM «Direcţia de troleibuze din Bălţi» în cadrul proiectului „Troleibuze pentru mun. Bălți” (pdf)
Rapoarte privind activitatea ÎM
Activitatea economico-financiară 2019 (pdf)
Executarea programului de producere industrială pentru a. 2019 (pdf)
Programul de producere industrială pentru a. 2020 (pdf)
Dinamica indicatorilor pentru 3 ani de activitate (2017-2019) (pdf)
Raportul conducătorului (pdf)
Raport IM DTB 2014-2015 (pdf)
Info IM DTB 2014-2015 (pdf)
Anexa IM DTB 2014-2015 (pdf)
Locuri vacante

Administratorul interimar: Vlos Svetlana
Telefonul de contact: 0 (231)6-13-66
Contabil-şef: Caba Svetlana Ion
Telefonul de contact: 0 (231) 6-14-17
Adresa juridică: str. M. Sadoveanu,1
Telefonul de contact (administrator): (0 231)8-00-44
Fax: 0 (231) 6-11-37
Adresa electronică: [email protected]
Pagina web ofocială: hotelulbalti.md
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Acte normative
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (pdf)
Decizia CMB nr. nr. 14/62 din 22.12.2016 „Cu privire la modificarea deciziei Consiliului municipal Bălţi nr. 5/13 din 24.06.2010 „Cu privire la aprobarea Statutului întreprinderii municipale “Hotelul “Bălţi” în redacţie nouă„ cu modificări şi completări ulterioare” (pdf)
Autorizație sanitară de funcționare (pdf)
Act de clasificare (pdf)
Certificat de înregistrare ÎM “Hotelul “Bălţi” (pdf)
Servicii și tarife
Costul serviciilor (pdf)
Lista serviciilor (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Planul de afaceri pentru a. 2020 (pdf)
Raport de activitate pentru a. 2019 (pdf)
Raport de activitate a Consiliului administrativ pentru a. 2019 (pdf)
Raport pentru anul 2018 (pdf)
Locuri vacante

Administratorul interimar: Anjela Nicolova
Adresa juridică:> p. Independenței,1, Primăria, bir.430
Telefoane de contact: 0 (231)2-50-81, 0 686 06 577,0 684 09 288
Adresa electronică: [email protected]
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Centrul de Studiere a Limbilor „Limba noastră”a fost fondat ca întreprindere municipală la 26 decembrie 1993.
Domeniul principal de activitate,conform Statutului este predarea limbilor-română,engleză,germană și franceză adulților și copiilor,lucrătorilor întreprinderilor,organizațiilor,care își au sediul în mun. Bălți.
Sursele financiare alocate din bugetul municipal Bălți,sunt îndreptate pentru studierea limbii române de către colaboratorii instituțiilor și organizațiilor bugetare.
Programul cursului de studiere a limbilor pentru adulți este prevăzut pentru o 100 de ore academice.Pentru copii și adolescenți-120 de ore academice în perioada anului de învățămînt,în timpul verii un curs intensiv de 50 de ore academice. Limbile se studiază pe nivele după sistemul european.
În grupele bugetare programul pentru studierea limbii române este de 150 de ore academice pentru fiecare nivel-în total 2 niveluri.
La sfîrșitul fiecărui nivel ascultătorilor li se eliberează un Certifacat al întreprinderii municipale conform modelului stabilit.
Întreprinderea are angajați calificați,care cunosc metode inovatoare de predare a limbilor,ce permit organizarea procesului de studii în mod practic și atractiv.
La întrprindere sunt stabilite:un sistem flexibil de plată,orar de frecventă după dorința ascultătorilor,un sistem de reduceri,prețuri acceptabile-prețul unei ore academice este de 30 lei.
Acte normative
Decizia CMB nr. 7/63 din 30.07.2020 «Cu privire la repartizarea profitului net obținut în anul 2019 de către întreprinderea municipală „Centrul de studiere a Limbilor „Limba Noastră»» (pdf)
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (pdf)
Decizia CMB nr. 11/11 din 30.09.2010 „Cu privire la aprobarea Statutului ÎM „Centrul de Studiere a Limbilor „Limba noastră” în redacție nouă” (pdf)
Statutul ÎM „Centrul de Studiere a Limbilor „Limba noastră” (pdf)
Decizia CMB nr. 9/22 din 30.07.2015 „Cu privire la aprobarea componenței nominale a Consiliului-Director al ÎM „Centrul de Studiere a Limbilor „Limba noastră” (pdf)
Regulamentul Consiliului-Director al ÎM „Centrul de Studiere a Limbilor „Limba noastră” (pdf)
Servicii și tarife
Servicii și tarife ÎM „Centrul de Studiere a Limbilor „Limba noastră” (pdf)
Lista serviciilor (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Nota informativă privind rezultatele financiar-economice pentru a. 2019 (pdf)
Nota informativă privind activitatea consiliului de administarție pentru a. 2019 (pdf)
Raport pentru anul 2018 (pdf)
Raport privind activitatea ÎM „Centrul de Studiere a Limbilor „Limba noastră” pentru anul 2016 (pdf)
Locuri vacante

Administratorul interimar: Stepan Munteanu
Adresa: str. Feroviarilor, 19a
Anticamera: (0231) 4 – 10 – 54
Contabil: Valentina Oboroc – (0231) 4-16-04
Secţia de vînzări, contabilitate: (0231) 4 – 16 – 51
Șef de producere şi distribuire energiei termică: Oleg Strelcov – (0231) 4 – 52 – 66
Maistru SEM, SPT, controlor: (0231) 4 – 29– 30
Zi de primire la şeful întreprinderii – luni, de la 14.00 pînă la 16.00
E-mail: [email protected]
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Acte normative
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Decizia CMB nr. 11/13 din 30.09.2010 „Cu privire la aprobarea Statutui întreprinderii municipale „Termogaz – Bălţi” în redacția nouă” (pdf)
Statutul ÎM „Termogaz – Bălţi” (pdf)
Decizia CMB nr. 9/25 din 30.07.2015 „Cu privire la aprobarea componenței Consiliului-Director al ÎM „Termogaz – Bălţi” (pdf)
Regulamentul Consiliului-Director al ÎM „Termogaz – Bălţi” (pdf)
Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (pdf)
Servicii și tarife
Lista serviciilor (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Planul de activitate pentru a. 2020 (pdf)
Raportul cu privire la activitatea financiar-economică pentru a. 2019 (pdf)
Raportul cu privire la activitatea Consiliului de administrație pentru a. 2019 (pdf)
Locuri vacante

Administratorul interimar: Larisa Bragari
Adresa: str. Păcii, 38 (etajul 3)
Tel.: 0231 2-40-83
Fax: 0231 2-64-31
E-mail: [email protected]
Fondatorul: Consiliul municipal Bălţi
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Informaţie istorică (pdf)
Acte normative
Decizia CMB nr. 7/62 din 30.07.2020 «Cu privire la repartizarea profitului net obținut în anul 2019 de către întreprinderea municipală „Direcția construcții capitale comanditar unic mun. Bălți» (pdf)
Organigrama (pdf)
Planul de activitate pentru anul 2020 (pdf)
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Decizia CMB nr. 3/26 din 31.03.2016 «Cu privire la aprobarea componenţei nominale în Consiliul-Director al ÎM «Direcţia de construcţii capitale comanditar unic mun. Bălţi» (pdf)
Regulamentul Consiliului-Director al ÎM „DCC CU”, componența Consiliului-Director al ÎM „DCC CU” (pdf)
Statutul ÎM „DCC CU” (pdf)
Servicii și tarife
Servicii şi tarife (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Contract de delegare a serviciilor nr.1 din 29.06.2017 (pdf)
Rapoarte privind activitatea ÎM
Proces-verbal de control privind verificarea volumelor și costurilor lucrărilor executate la obiectivul „Lucrări de construcție a azilului pentru adăpostirea pisicilor si câinilor fără adăpost amplasat în strada Stefan cel Mare și Sfânt, 189, mun. Balti” (pdf)
Proces-verbal de control privind verificarea volumelor și costurilor lucrărilor executate la obiectivul „Reconstrucție havuzului orășenesc din strada V. Alexandri, mun Balti” (pdf)
Proces-verbal de control al volumelor și costurilor lucrărilor la obiectivele „Restabilirea străzii Mircea cel Bătrîn (str. Mihai Viteazul – str. Pușkin)” și „Renovarea invelișului străzii Ștefan cel Mare (str. Mihai Viteazul pănâ la podul peste rîul Răut, mun. Balti)” (pdf)
Raportul de activitate a întreprinderii pentru anul 2019 (pdf)
Raportul de activitate a Consiliului administrativ pentru anul 2019 (pdf)
Raportul de activitate pentru anul 2017 (pdf)
Lista obiectelor la care au fost realizate lucrări de supraveghere tehnică (pdf)
Locuri vacante

Administratorul interimar: Andrian Țugui
Adresa: Piaţa Independenţei, 1
Tel.: (0 231) 2-20-16
Fax: (0 231) 2-20-16
E-mail: [email protected]
Tel. secţia proectare (0 231) 2-94-78
Tel. secţia cadastru funciar (0 231) 2-32-95
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Fila istorică
Certificat de înregistrarede Stat a întreprinderii „Biroul arhitectură şi sistematizare” (pdf)
Acte normative
Decizia CMB nr. 2/45 din 25.02.2020 „Cu privire la demisia dnei Evghenia Grati” (pdf)
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Decizia CMB nr.5/10 din 24.06.2010 „Cu privire la aprobarea Statutului ÎM „Biroul arhitectură şi sistematizare” în redacție nouă” (pdf)
Decizia CMB nr.3/21 din 03.06.2004 „Privind aprobarea Statutului ÎM „Biroul municipal de producție, proiectări și sistematizări de pe lîngă Direcția de arhitectură și urbanism a primăriei mun. Bălți” în redacție nouă cu shcimbarea denumirii întreprinderii și sediului acesteia” (pdf)
Statutul ÎM „Biroul arhitectură şi sistematizare” (pdf)
Servicii și tarife
Planul de afaceri a serviciilor pentru a. 2020 (pdf)
Servicii și tarife ÎM „Biroul arhitectură şi sistematizare” (pdf)
Lista serviciilor (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Raportul activității financiar-economice pentru a. 2019 (pdf)
Nota informativă privind activitatea Consiliului administrativ pentru a. 2019 (pdf)
Raport pentru anul 2018 (pdf)
Raport privind activitatea ÎM „Biroul arhitectură şi sistematizare” pentru anul 2017 (pdf)
Locuri vacante

Administratorul interimar: Leonid Babii
Adresa: I. Cearupin, 1
Tel.: (0 231)7-24-35
E-mail: [email protected]
Pagina web ofocială: apa-balti.md
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale:

Fila istorică
Fila istorică (pdf)
Acte normative
Decizia CMB nr. 5/38 din 05.0.2020 „Cu privire la aprobarea componenţei personale în Consiliul de Administrație a Î.M. ”Regia Apă-canal Bălți„” (pdf)
Decizia CMB nr. 3/1 din 02.03.2020 „Cu privire la demisia dnei Irina Zubenina” (pdf)
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Decizia CMB nr. 1/52 din 27.03.2019 „Cu privire la atribuirea unor servicii de interes economic general întreprinderii Municipale Regia „Apă-Canal-Bălți”” (pdf)
Decizia CMB nr. 1/46 din 27.03.2019 „Cu privire la modificarea deciziei Consiliului municipal Bălți nr. 13/13 din 27.09.2018 “ Cu privire la restituirea patrimoniului municipal din administrarea cu drept de gestiune economică ÎM „Regia „Apă-Canal-Bălți”””” (pdf)
Decizia CMB nr. 14/61 din 22.12.2016 „Cu privire la modificarea deciziei Consiliului mun. Bălţi nr. 9/20 din 30.07.2015 «Cu privire la aprobarea componenţei nominale în Consiliul-Director al ÎM «Regia „Apă-Canal-Bălţi”» cu modificări şi completări ulterioare” (pdf)
Statutul ÎM „Regia „Apă-Canal-Bălţi” (pdf)
Servicii și tarife
Tarife pentru serviciile de alimentare cu apă potabilă (pdf)
Tarife pentru serviciile suplimentare în baza preţurilor fixate (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Decizia CMB nr. 1/21 din 01.02.2017 „Cu privire la atribuirea unor servicii de interes economic general ÎM „Regia „Apă-Canal-Bălţi” (pdf)
Rapoarte privind activitatea ÎM
Raport pentru anul 2019 (pdf)
Business Plan pentru anii 2020-2024 (pdf)
Raport pentru anul 2018 (pdf)
Informație privind rezultatele misiunii de audit intern la ÎM Regia Apa Canal Balti pentru an. 2014-2015 (pdf)
Locuri vacante

Director: Iurie Vlas
Adresa juridică: str. Libertatii, 2
Telefonul de contact: (0 231)9-38-11
Contabil-şef: (0 231)2-71-50
Contabilitate: (0 231)2-23-68
Fax: (0 231)2-71-50
E-mail: [email protected]
CV-ul administratorului (administratorului interimar) întreprinderii municipale: pdf

Lista piețelor
Piața „Centrală
Tipul pieții: mixt;
mun.Bălți, str.Libertății, 2
Șeful pieții – A. Capsamun
Nr.de telefon: (0231) 9-38-09
Program de lucru: de la 7-00 pînă la 15-00;
Zi sanitară: luni

Piața „Caraciobanu”
Tipul pieții: de obiecte vestimentare;
mun.Bălți, str. Caraciobanu, 150
Șeful pieții – V. Stasiuc
Nr.de telefon: (0231) 4-36-85
program de lucru: de la 7-00 pînă la 15-00;
Zile libere: luni, miercuri, vineri

Piața „Gara de Nord”
Tipul pieții: mixt;
mun.Bălți, str. Feroviarelor, 18С
Șeful pieții – I. Golovaciuc
Nr.de telefon: (0231) 4-54-07
Program de lucru: de la 7-00 pînă la 15-00;
Zi sanitară: luni

Piața „Agro”
Tipul pieții: de legume;
mun.Bălți, str. Kiev,126А
Șeful pieții – A.Leșanu
Nr.de telefon: (0231) 9-26-12
Program de lucru: de la 7-00 pînă la 15-00;
Zi sanitară: luni

Piața „Pușkin”
Tipul pieții: „Second-Hand”
mun.Bălți, str. Pușkin,32
Аdministrator – S. Gligor
Nr. de telefon: (0231) 9-38-11
Program de lucru: de la 7-00 pînă la 15-00;
Zi sanitară: luni

Piața „Юбилейный”
Tipul pieții: mixt;
mun.Bălți, str. Calea Ieșilor, 138
Аdministrator – S. Gligor
Nr. de telefon: (0231) 4-54-07
Program de lucru: de la 7-00 pînă la 15-00;
Zi sanitară: luni

Fila istorică
Acte normative
Decizia nr. 8/6 din 19.08.2020 „Cu privire la numirea dlui Iurie VLAS în funcția de administrator interimar al ÎM „Asociația Piețelor din Bălți” (pdf)
Decizia CMB nr. 7/64 din 30.07.2020 «Cu privire la repartizarea profitului net obținut în anul 2019 de către întreprinderea municipală „Asociația Piețelor din Bălți»» (pdf)
Decizia CMB nr.10/17 din 23.12.2019 „Cu privire la reîncheierea și încheierea сontractelor individuale de muncă cu administratorii întreprinderilor municipale” (pdf)
Decizia CMB nr.19/66 din 21.12.2015 „Cu privire la întroducerea modificîrilor și completărilor în decizia CMB nr. 3/10 din 03.06.2004 „Cu privire la stabilirea tarifului pentru acordarea locului pentru comercializare la piețile ÎM „Asociația piețelor” cu modificările și completările ulterioare” (pdf)
Dispoziția primarului nr. 150 din 21.08.2015 „Cu privire la numirea dlui Iurie Vlas în funcție de director” (pdf)
Servicii și tarife
Tarife și servicii ÎM „Asociaţia pieţelor din Bălți” (pdf)
Delegarea atribuțiilor
Rapoarte privind activitatea ÎM
Notă informativă privind veniturile și cheltuielile 2019 (pdf)
Raport financiar de activitate 2019 (pdf)
Locuri vacante
Last updated: august 27, 2020 at 9:07 am