08:00 - 17:00
piața Independenței, 1
LINIA DE INFORMARE (0231) 2-64-50

Rapoarte

Achiziții publice // Transparența
PROCEDURILE DE ACHIZIȚIE PUBLICĂ
201720182019202020212022
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii decembrie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii noiembrie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii octombrie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii septembrie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii august 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iulie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iunie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii mai 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii aprilie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii martie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii februarie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii ianuarie 2017 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii decembrie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii noiembrie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii octombrie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii septembrie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii august 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iulie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iunie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii mai 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii aprilie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii martie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii februarie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii ianuarie 2018 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii decembrie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii noiembrie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii octombrie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii septembrie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii august 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iulie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iunie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii mai 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii aprilie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii martie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii februarie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii ianuarie 2019 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii decembrie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii noiembrie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii octombrie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii septembrie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii august 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iulie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iunie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii mai 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii aprilie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii martie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii februarie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii ianuarie 2020 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii decembrie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii noiembrie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii octombrie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii septembrie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii august 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iulie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iunie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii mai 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii aprilie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii martie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii februarie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii ianuarie 2021 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii decembrie 2022
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii noiembrie 2022
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii octombrie 2022
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii septembrie 2022
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii august 2022 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iulie 2022 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii iunie 2022 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii mai 2022 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii aprilie 2022 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii martie 2022 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii februarie 2022 (pdf)
Informație cu privire la procedurile de achiziții publice ce au avut loc în perioada lunii ianuarie 2022 (pdf)
DĂRI DE SEAMĂ, MONITORIZAREA CONTRACTELOR
201720182019202020212022
Aparatul primăriei
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2017 (pdf)
Direcția generală financiar-economică
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2017 (pdf)
Direcția cultură
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2017
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2017
Direcția învățămînt, tineret și sport
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2017 (pdf)
Direcția generală asistență socială și protecția familiei
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2017 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2017 (pdf)
Aparatul primăriei
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2018 (pdf)
Direcția generală financiar-economică
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2018 (pdf)
Direcția cultură
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2018
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2018 (pdf)
Direcția învățămînt, tineret și sport
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2018 (pdf)
Direcția generală asistență socială și protecția familiei
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2018 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2018 (pdf)
Aparatul primăriei
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2019 (pdf)
Direcția generală financiar-economică
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2019 (pdf)
Direcția cultură
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2019 (pdf)
Direcția învățămînt, tineret și sport
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2019 (pdf)
Direcția generală asistență socială și protecția familiei
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2019 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2019 (pdf)
Aparatul primăriei
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul II al anului 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2020 (pdf)
Direcția generală financiar-economică
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2020 (pdf) (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul II al anului 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2020 (pdf)
Direcția cultură
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul II al anului 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2020 (pdf)
Direcția învățămînt, tineret și sport
Darea de seamă privind realizarea achiziţiilor publice de valoare mică pentru a. 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2020 (pdf) (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul II al anului 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2020 (pdf)
Direcția generală asistență socială și protecția familiei
Darea de seamă privind realizarea achiziţiilor publice de valoare mică, a. 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2020 (pdf) (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul III al anului 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul II al anului 2020 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2020 (pdf)
Aparatul primăriei
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2021 (pdf)
Darea de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mică pentru anul 2021 (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire Nr. DS-52/2021 din 27.12.2021 (anulare energia electrică) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-39/2021 din 08.11.2021 (repetat) (str. Independenței) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-38/2021/001 din 24.11.2021 (trotuar str. Bulgară) (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire Nr. DS-37/2021 din 12.10.2021 (str. 1 Mai) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-36/2021 din 20.10.2021 (trotuar Șt. cel Mare) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a procedurii de atribuire Nr. DS-34/2021 din 07.10.2021 (repetat) (cărbune 2021) (pdf)
Darea de seamă de anulare repetat a procedurii de atribuire Nr. DS-32/2021 din 06.10.2021 (anulare repetat DPD str. Kievului) (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire Nr. DS-31/2021 din 14.09.2021 (anulare cărbune mun. Bălți) (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire Nr. DS-28/2021 din 07.09.2021 (anulare DPD str. Kievului) (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire Nr.DS-27/2021 din 21.09.2021 (str. Independenței) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-22/2021 din 02.09.2021 (podul str. Gogol) (pdf)
Darea de seamă de anulare repetat a procedurii de atribuire Nr. DS-20/2021/001 din 25.10.2021 (repetat iluminat str. Konev) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-19/2021 din 01.07.2021 (Apeduct str. Independenței) (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire Nr. DS-14/2021 din 29.06.2021 (DPD str. M. Viteazul) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-12/2021 din 10.06.2021 (repetat DPD trotuare) (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire Nr. DS-09/2021 din 11.05.2021 (DPD trotuare) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-06/2021 din 06.04.2021 (reparație Șt. cel Mare) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-05/2021 din 01.04.2021 (reparație str. Aerodromului) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-03/2021 din 06.04.2021 (trotuar Decebal) (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire Nr. DS-02/2021 din 11.03.2021 (str. Konev) (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2021 (pdf)
Direcția generală financiar-economică
Darea de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mică pentru anul 2021 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2021 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2021 (pdf)
Direcția cultură
Informația cu privire la monitorizarea contractelor de mică valoare, încheiate în anul 2021 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2021 (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire Nr. DS-53/2021 din 27.12.2021 (anulare energia electrică) (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul II al anului 2021 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2021 (pdf)
Direcția învățămînt, tineret și sport
Darea de seama privind realizarea achizițiilor publice de valoare mică pentru perioada anului 2021 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2021 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2021 (pdf)
Direcția generală asistență socială și protecția familiei
Darea de seamă privind realizarea achiziţiilor publice de valoare mică, a. 2021 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în anul 2021 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul II al anului 2021 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2021 (pdf)
Aparatul primăriei
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-49/2021/001 din 06.09.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-39/2021/001 din 02.06.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-38/2021/004 din 05.08.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-36/2022 din 11.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-34/2022 din 08.09.2022 (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-33/2022 din 28.09.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-32/2022 din 08.09.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-25/2022 din 03.10.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-24/2022/001 din 26.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-24/2022 din 01.09.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-23/2022/001 din 07.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-23/2022 din 26.08.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-23/2022 din 04.10.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-22/2021/002 din 31.05.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-22/2021/003 din 14.07.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-22/2022 din 16.08.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-19/2021/003 din 15.02.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-11/2022/001 din 16.08.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-02/2022/001 din 14.07.2022 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2022 (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire nr. DS-20/2022 din 27.07.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-11/2022 din 16.06.2022 (serviciul arhivă) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-13/2022 din 08.06.2022 (drumuri) (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de achiziții publice din 31.01.2022 (DPD str.Izvoarelor) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice din 15.03.2022 (DPD str.Dovator) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-55/2021 din 12.01.2022 (produse petroliere) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-50/2021 din 04.01.2022 (DPD str. Kiev) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. DS-49/2022 din 04.01.2022 (DPD str. Sorocii) (pdf)
Direcția generală financiar-economică
Informațiе cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2022 (pdf)
Direcția cultură
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-22/2021/001 din 20.09.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-22/2022 din 16.08.2022 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2022 (pdf)
Direcția învățămînt, tineret și sport
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-54/2021/001 din 08.04.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-48/2021/001 din 15.03.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-48/2021/002 din 10.05.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-47/2021/001 din 25.05.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-47/2021/002 din 12.07.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-46/2021/001 din 08.04.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-44/2022 din 31.10.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-44/2021/001 din 11.04.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-44/2021/002 din 10.05.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-41/2022 din 28.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-39/2022 din 18.10.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-38/2021/002 din 13.06.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-35/2022 din 05.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-31/2022 din 28.09.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-30/2022 din 11.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-29/2022 din 04.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-22/2022 din 16.08.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-21/2022 din 16.08.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-18/2022 din 03.08.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-15/2022/001 din 14.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-15/2022 din 30.06.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-14/2022 din 06.07.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-12/2022/001 din 12.07.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-03/2021/001 din 16.06.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-18/2022 din 03.08.2022 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în semestrul I al anului 2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-17/2022 din 23.06.2022 (repetat) (materiale de construcții) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-16/2022 din 16.06.2022 (repetat) (materiale de uz gospodăresc) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-12/2022 din 10.06.2022 (produse alimentare) (pdf)
Darea de seamă de anulare a procedurii de atribuire nr. DS-08/2022 din 19.05.2022 (materiale de construcții) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-07/2022 din 19.05.2022 (materiale de uz gospodăresc) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice din 29.03.2022 (reparație LT L.Blaga) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice din 01.04.2022 (LFO trim.II a.2022) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice din 28.04.2022 (repetat) LFO trim.II 2022) (pdf)
Direcția generală asistență socială și protecția familiei
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-43/2022 din 17.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-42/2022 din 17.10.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-27/2022 din 16.08.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-26/2022 din 16.08.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-27/2022/001 din 18.10.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-19/2022/001 din 15.07.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-10/2022/001 din 15.06.2022 (pdf)
Darea de seamă privind modificarea contractului de achiziții publice nr. DS-09/2022/002 din 13.05.2022 (pdf)
Informația cu privire la monitorizarea contractelor, încheiate în trimestrul I al anului 2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-19/2022 din 30.06.2022 (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-10/2022 din 31.05.2022 (servicii hoteliere refugiați) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice nr. DS-09/2022 din 10.05.2022 (servicii hoteliere refugiați) (pdf)
Darea de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice din 25.03.2022 (NFP servicii hoteliere refugiați) (pdf)
Last updated: noiembrie 20, 2022 at 9:29 am