Pentru perioada consultărilor publice asupra proiectului bugetului municipal pentru a. 2022, s-a format un grup de lucru ad-hoc
Ședința grupului de lucru ad-hoc va avea loc la data de 03 decembrie 2021, ora 1400, bir.101 din incinta Primăriei mun. Bălți. Grupul a fost creat prin dispoziția primarului nr. № 245 din 30.11.2021 (modificarea dispoziției nr. № 189 din 30.09.2021)
Președintele grupului ad-hoc – Ghenadie Șmulschii, viceprimarul mun. Bălți.
Membrii:
- Rusu Vera – șef al Direcției Generale financiar-economice;
- Balan Vitalie – șef al Direcției juridice;
- Iurcenco Olga – șef adjunct al Direcției învățământ, tineret și sport;
- Loris Maria – șef al Direcției cultură;
- Munteanu Veronica – șef al Direcției Generale asistență socială și protecția familiei;
- Zincovschii Veaceslav – șef al Direcției gospodărie comunală;
- Rodiucova Feodora – șef al Secției sănătate;
- Craevscaia-Derenova Cristina – președintele CCS pentru activități economico-financiare:
- Cornieț Nicolai – președintele CCS pentru gospodărie municipală, administrarea bunurilor și protecția mediului;
- Grițco Elena – președintele CCS pentru drept și disciplină;
- Levcenco Marina – președintele CCS pentru educație, protecție socială și sănătate publică;
- Negară Marina – președintele CCS pentru colaborare cu alte autorități, înfrățire, turism, culte și activități social-culturale.
Vă reamintim că toate materialele privind proiectul bugetului sunt publicate aici.