Anunț privind organizarea a trei consultări publice pe marginea proiectelor deciziilor Consiliului municipal Bălți
Primăria municipiului Bălți informează despre organizarea consultărilor publice, prin modalitățile dezbaterilor publice și creării grupului ad-hoc, pe marginea celor trei proiecte de decizii, după cum urmează:
- Regulamentul funcționării cimitirelor pe teritoriul municipiului Bălți
- Regulamentul privind modalitatea efectuării săpăturilor pe teritoriul municipiului Bălţi
- Regulamentul privind procedura de efectuare a reparației a acoperișurilor caselor din fondul locativ municipal în mun. Bălți .
Recomandările pot fi prezentate până la 9 iulie 2021: în format fizic pe adresa mun. Bălţi, piaţa Independenţei nr. 1, bir. 450 al primăriei și în format electronic prin emailurile dgc.primaria.balti@mail.ru sau primaria@balti.md.
Persoanele responsabile de desfășurarea procedurilor de consultare sunt numite:
- Ala Lăteanu, șef al Secției de control a calității și volumului serviciilor publice prestate din DGC, piaţa Independenţei, 1 bir. 450, tel. 0(231) 2-30-28.
- Elena Burlacu, specialist principal al Direcției gospodărie comunală, piaţa Independenţei 1, bir. 446, tel. 0(231) 5-46-74.
Last updated: iunie 24, 2021 at 15:33 pm