Şedinţa 1 a CECE uninominală nr. 10 mun. Bălți din 21.12.2018
La data de 21 decembrie 2018 a avut loc ședința 1 a CECE uninominală nr. 10 mun. Bălți, la care au fost aleși: președinte – dl Vladislav Shibin, vicepreședinte – dl Vitalie Nogali și secretarul comisiei – dna Olga Savciuc.
Comisia a primit hotărîrea privind stabilirea programului de lucru și comunicarea datelor de contact ale CECEU nr. 10 mun. Bălți:
Luni – vineri între orele 9:00 – 18:00, pauza: 13:00-14:00
Sîmbătă – duminică între orele 9:00 – 13:00, fără pauza.
Adresa sediului: Primăria mun. Bălți, p. Independenței, 1, bir. 245.
Telefoane de contact: (0213) 54-641, (0231) 2-23-48.
La aceeași ședință membrii comisiei au primit hotărîrea nr. 2 privind stabilirea locului și timpului primirii documentelor necesare pentru înregistrarea grupurilor de inițiativă și candidaților la funcția de deputat în Parlamentul Republicii Moldova:
- primirea documentelor se efectuează pe adresa: Primăria mun. Bălți, p. Independenței, 1, bir. 245, în zilele de:
Luni – vineri între orele 9:00 – 16:00,
în ziua de 4 ianuarie între orele 9:00 – 17:00.
- primirea documentelor, depuse de solicitanți, în vederea înregistrării în calitate de candidați funcția de deputat în Parlamentul Republicii Moldova se va efectua după încheierea activității grupului de inițiativă de colectare a semnăturilor / de la data de 26 decembrie 2018 pînă la data de 24 ianuarie 2019, pe adresa p. Independenței, 1, bir. 245,
după cum urmează
- a) începînd cu ziua de 26 decembrie 2018 și pînă la 23ianuarie 2019 în zilele de luni – vineri între orele 9:00 – 16:00, cu excepția zilelor de 1 și 7 ianuarie 2019;
- b) în ziua de 24 ianuarie între orele 9:00 – 17:00.