08:00 - 17:00
piața Independenței, 1
LINIA DE INFORMARE (0231) 2-64-50

EFICIENT, ACCESIBIL, TRANSPARENT – deschiderea noului oficiu „Ghișeul unic” a Primăriei de Bălți

//
Comentariu0

Pe 11 iulie 2023, a avut loc deschiderea oficială a noului oficiu multifuncțional „Ghișeul unic” a Primăriei municipiului Bălți.

„Ghișeul unic” este localizat în sediul administrativ al primăriei, intrarea în curte, din partea str. Ștefan cel Mare și Sfânt. Deschiderea noului oficiu are drept scop îmbunătățirea calității serviciilor oferite și eficientizarea dialogului permanent dintre autoritatea publică locală și locuitorii muncipiului Bălți.

La eveniment au fost prezenți: conducerea Primăriei municipiului Bălți, reprezentanți ai subdiviziunilor structurale ale APL, administratori ai întreprinderilor municipale, reprezentanți ai serviciilor desconcentrate din teritoriu, mass-media, locuitorii municipiului Bălți și alți invitați.

Noul spațiu a oferit posibilitatea centralizării mai multor servicii prestate cetățenilor. Acum nu mai e necesar de a urca etaje pentru o consultație sau pentru a depune cereri, veți fi deservit într-o singură încăpere de specialiștii din domeniu.

Pentru a regla fluxul de beneficiari ai serviciilor primăriei, în oficiul „Ghișeul unic” funcționează sistemul „Rând electronic”. La intrare este instalat terminalul respectiv, selectând serviciul necesar, vi se eliberează un ticket cu numărul de ordine, care urmează a fi afișat pe ecran cu indicarea ghișeului, unde urmează să vă apropiați.

La fel, este funcțional și serviciul „Programare electronică”. Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar să descărcați aplicația „Earlyone” (disponibilă în GooglePlay și AppStore) pe dispozitivul dvs., selectați serviciul „Government” ® Primăria municipiului Bălți, după care selectați serviciul necesar, alegeți data și ora programării.

Cu cel mult 10 minute înainte de ora programării, vă apropiați la oficiul „Ghișeul unic”, preluați de la terminal ticketul, ce confirmă programarea electronică, și la ora stabilită veți fi invitat de către specialistul corespunzător.

Oficiul „Ghișeul unic” este dotat cu zone confortabile de așteptare, zone de informare, precum și cu o cameră de joacă pentru copii, părinții/ bunicii cărora au venit să acceseze serviciile oferite de administrația publică locală.

În noul oficiu funcționează 17 ghișee specializate de diverse domenii: arhitectură și urbanism, publicitate, proprietate municipală și relații funciare, educație, primirea cererilor și a petițiilor, comerț local, asistență socială a persoanelor vârstnice, cu dizabilități, singuratice, protecția familiei și a copilului.

În perspectivă, administrația Primăriei municipiului Bălți examinează posibilitatea de a implementa serviciul ce va permite solicitarea și înregistrarea actelor online. Acest lucru va ușura semnificativ procesul de obținere a documentelor solicitate.

Oficiul „Ghișeul unic” funcționează de luni până vineri, între orele 09:00 – 15:00, cu pauză de masă da la 12:00 la 13:00. Telefon de contact: (0231) 5-46-15.

Last updated: iulie 13, 2023 at 16:43 pm

Lasă un Răspuns