08:00 - 17:00
piața Independenței, 1
LINIA DE INFORMARE (0231) 2-64-50

Prima întâlnire a voluntarilor Primăriei municipiului Bălți

//
Comentariu0

Miercuri, 22 septembrie, voluntarii Primăriei mun. Bălți s-au întâlnit în sesiunea de orientare și cunoaștere. În cadrul acesteia, au împărtășit despre propriile pasiuni și abilități, despre experiențele pe care le-au trăit fiind voluntari în alte organizații și proiecte, s-au cunoscut unii cu alții. Ei și-au exprimat așteptările față de primărie, în calitate de instituție gazdă, a activității de voluntariat și au venit cu propriile idei de proiecte.

La ședință au participat mai mulți reprezentanți ai subdiviziunilor primăriei, care au venit cu propuneri de activități pentru voluntari și și-au exprimat deschiderea pentru supervizarea lor.

Specialiștii Secției relații cu publicul din cadrul Direcției managementul documentelor și relații cu publicul, responsabili de activitatea de voluntariat în cadrul primăriei, au prezentat Regulamentul privind organizarea și funcționarea activității de voluntariat în cadrul instituției gazdă – Primăria municipiului Bălți. Conform acestuia, voluntarii vor putea beneficia de instrumentele de recunoaștere a voluntariatului, în condițiile legii: carnet de voluntar (pentru voluntarii care vor presta cel puțin 20 de ore lunar de voluntariat), scrisoare de recomandare și certificat nominal de voluntariat (pentru voluntarii care prestează mai puțin de 20 de ore lunar de voluntariat).

Conform Legii voluntariatului nr. 121 din 18.06.2010 (art. 14), există mai multe beneficii pentru deținătorii de carnete de voluntar, certificate nominale și scrisori de recomandare, cum ar fi: recunoașterea voluntariatului drept experiență de muncă, priorități pentru studenți la înmatriculare în instituții de învățământ sau la îndeplinirea stagiului de practică, în condițiile legii.

 

Last updated: septembrie 23, 2021 at 17:53 pm

Lasă un Răspuns