Au fost anunțate două proceduri de consultare publică cu societatea civilă
Primăria municipiului Bălți a anunțat, începând cu data de 27.12.2021, procedura de consultare publică asupra proiectului dispoziției primarului municipiului Bălți „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind funcţionarea şi administrarea paginii-web oficiale a Primăriei municipiului Bălţi” (dispoziția primarului nr. 266 din 24.12.2021).
Recomandările privind proiectul de dispoziție supus consultării publice pot fi expediate la adresa electronică dsrp.primaria@balti.md sau pe adresa: Primăria municipiului Bălți, piața Independenței nr. 1, bir. 114. Telefon de contact: +373 231 2-64-50, +373 231 2-63-67.
Proiectul Regulamentului privind funcţionarea şi administrarea paginii-web oficiale a Primăriei municipiului Bălţi este disponibil pe pagina-web oficială a Primăriei municipiului Bălți.
Începând cu data de 17 ianuarie 2022 este inițiată procedura de consultare publică asupra proiectului dispoziției primarului „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind ținerea lucrărilor de secretariat, circulația și evidența documentelor în Primăria mun. Bălţi”. Necesitatea aprobării Regulamentului – eficientizarea funcționării sistemului de evidență și control al executării documentelor în Primăria mun. Bălți.
Recomandările pot fi prezentate până la 10.03.2022, la adresa:
- mun. Bălți, piața Independenței nr.1, Zona de informare, et. 1 sau
- prin poșta electronică: dsrp.primaria@balti.md,
- tel. (0231) 2-64-50.
Ambele consultări publice se vor desfășura prin modalitatea constituirii grupului de lucru ad-hoc.