Stimați cetățeni ai municipiului Bălți! Au fost introduse modificări în zilele de audiență a conducerii primăriei
Conform dispoziției primarului mun. Bălți nr. 204 din 07.07.2023, în scopul examinării și soluționării operative a problemelor, cu care se confruntă bălțenii, se stabilesc zilele de audiență a cetățenilor de către conducerea Primăriei municipiului Bălți, după cum urmează:
- Grigorișin Nicolai, Primarul municipiului Bălți – fiecare a doua și a patra zi de marți a lunii, de la ora 14:00 – 19:00, în bir. 117;
- Dubițkaia Tatiana, Viceprimarul municipiului Bălți – fiecare prima zi de luni a lunii, de la ora 14:00 – 19:00, în bir. 117;
- Usatîi Alexandr, Viceprimarul municipiului Bălți – fiecare a doua zi de luni a lunii, de la ora 14:00 – 19:00, în bir. 117;
- Șmulschii Ghenadie, Viceprimarul municipiului Bălți – fiecare a treia zi de luni a lunii, de la ora 14:00 – 19:00, în bir. 117;
- Serdiuc Irina, Secretarul Consiliului municipal Bălți – fiecare a patra zi de luni a lunii, de la ora 14:00 – 19:00, în bir. 117.
Procesul de audiență este desfășurat potrivit înscrierii prealabile, efectuate de către șeful interimar al Serviciului acte permisive Angela Rusu (oficiul „Ghișeul unic”) sau la telefonul de contact (0231) 54-615.