08:00 - 17:00
piața Independenței, 1
LINIA DE INFORMARE (0231) 2-64-50

Oficiul „Ghișeul unic” al Primăriei mun. Bălți: acces centralizat la servicii și deservire eficientă

//
Comentarii2

Oficiul multifuncțional „Ghișeul unic” al Primăriei mun. Bălți oferă cetățenilor acces centralizat la diverse servicii și permite obținerea consultațiilor/ajutorului de la specialiști calificați pe diverse domenii.

În oficiul „Ghișeul unic” funcționează sistemul „Rând electronic”, implementat pentru gestionarea eficientă a fluxului de vizitatori. Primirea cetățenilor este organizată prin tichete speciale. De asemenea, în cadrul „Ghișeului unic” este funcțional sistemul „Programare electronică”, care permite beneficiarilor să se programeze pentru consultații la specialiști, selectând serviciul necesar, data și ora.

În noul oficiu funcționează 17 ghișee specializate de diverse domenii: arhitectură și urbanism, publicitate, proprietate municipală și relații funciare, educație, primirea cererilor și a petițiilor, comerț local, asistență socială a persoanelor vârstnice, cu dizabilități, singuratice, protecția familiei și a copilului. De asemenea, în acest oficiu, refugiații din Ucraina pot primi consultații de la specialiștii Organizației Internaționale pentru Migrație (IOM).

În perioada iunie-decembrie 2023, în oficiul „Ghișeul unic” s-au adresat 23 832 de persoane. Cele mai multe solicitări au fost înregistrate în noiembrie, când 5969 de persoane au beneficiat de serviciile oferite de specialiștii „Ghișeului unic”.

În perioada ianuarie-decembrie 2023, în oficiul „Ghișeul unic” au fost depuse 4 215 de cereri:

  • Cereri privind relațiile funciare – 290;
  • Cereri pentru încheierea contractelor superficie/ loacațiune – 782;
  • Cereri în domeniul arhitecturii – 1403;
  • Cereri pentru eliberarea autorizației de amplasarea publicității exterioare – 764;
  • Cereri pentru privatizarea spațiului locativ – 27;
  • Cereri pentru eliberarea duplicatului orderului și contractului de locațiune pe apartament – 16;
  • Cereri pentru exportarea averii în legătură cu plecarea în altă țară cu loc permanent de trai – 7;
  • Cereri în domeniul educațional – 926.

 

În 2023 au fost emise 1821 de acte permisive:

  • Contracte de cumpărare-vînzare, transmitere-primire a locuinței în proprietate privată – 20;
  • Certificate privind numărul participanților la privatizarea locuinței – 2
  • Certificate privind exportarea averii în legătură cu plecarea în altă țară cu loc permanent de trai – 7;
  • Certificate de urbanism pentru proiectare – 495;
  • Certificate de urbanism informative -239;
  • Autorizații de construire – 313;
  • Autorizații de desființare – 60;
  • Autorizații privind amplasarea publicității exterioare – 649;
  • Autorizații de schimbare a destinației construcțiilor și amenajărilor – 1;
  • Contracte privind arenda terenului – 18;
  • Titluri pe teren – 12;
  • Duplicatul titlului – 5.

În perspectivă, administrația Primăriei municipiului Bălți examinează posibilitatea de a implementa serviciul ce va permite solicitarea și înregistrarea actelor online. Acest lucru va ușura semnificativ procesul de obținere a documentelor solicitate.

Last updated: februarie 5, 2024 at 17:46 pm

2 Responses

    1. Anastasia Scerban

      Bună ziua! Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar să descărcați aplicația „Earlyone” (disponibilă în GooglePlay și AppStore) pe dispozitivul dvs., selectați serviciul „Government”, Primăria municipiului Bălți, după care selectați serviciul necesar, alegeți data și ora programării.

      Cu cel mult 10 minute înainte de ora programării, vă apropiați la oficiul „Ghișeul unic”, vă va fi eliberat de la terminal ticketul, ce confirmă programarea electronică, și la ora stabilită veți fi invitat de către specialistul corespunzător.

Lasă un Răspuns