În cadrul Primăriei municipiului Bălți a fost constituită Comisia de inventariere a drumurilor publice din interiorul cartierelor
În scopul menținerii stării corespunzătoare a drumurilor și a asigurării unei evidențe corecte a patrimoniului public, prin dispoziția primarului nr. 139 din 01.04.2025, a fost creată Comisia pentru inventarierea drumurilor publice din interiorul cartierelor.
Obiectivul principal al comisiei este evaluarea stării actuale a drumurilor din municipiu, în vederea implementării măsurilor de reparație și întreținere a acestora, precum și reflectarea corectă în evidențele contabile a bunurilor municipale.
Componența comisiei:
Președintele comisiei – Vitalie Balan, viceprimar al municipiului Bălți;
Secretarul comisiei – Oxana Deadicova, specialist principal al Direcției proprietate municipală și relații funciare;
Membrii comisiei:
Tatiana Chiaburu – administratoare ÎM „Gospodăria locativ-comunală Bălți”;
Veaceslav Fusu – șeful Direcției proprietate municipală și relații funciare a primăriei;
Veaceslav Zincovschi – șeful Direcției gospodărie comunală;
Ivan Macovschi – șef-interimar al Direcției arhitectură și urbanism;
Natalia Companieț – administrator-interimar al ÎM „Biroul de arhitectură și sistematizare”;
Lilia Bădărău – șeful Direcției evidență contabilă;
Liudmila Negara – specialist principal al Direcției proprietate municipală și relații funciare;
Zoia Ogonioc – specialist principal al Direcției evidență contabilă.
Comisia urmează să finalizeze procesul de inventariere până la 31 august 2025, urmând să prezinte rapoartele și documentele necesare pentru aprobare Primarului municipiului Bălți.
Last updated: aprilie 3, 2025 at 14:43 pm