Au fost create Grupurile de lucru (centralizate) pentru achiziții publice de bunuri, servicii și lucrări ale Primăriei municipiului Bălți
În scopul desfășurării procedurilor de achiziții a bunurilor, lucrărilor și serviciilor, creării unui sistem adecvat și durabil de interacțiune a procesului de achiziții publice, precum și utilizării eficiente ale mijloacelor financiare bugetare, destinate achizițiilor de bunuri, lucrări și servicii și în scopul asigurării obiectivității și transparenței procedurilor de achiziție publică conform necesităților Primăriei municipiului Bălți și a subdiviziunilor acesteia, prin dispoziția primarului municipiului Bălți nr. 197 din 07.10.2020, au fost create Grupurile de lucru (centralizate) pentru achiziții publice de bunuri, servicii și lucrări ale Primăriei municipiului Bălți și de asemenea, a fost aprobată componența nominală a acestora și Regulamentul cu privire la activitatea lor.
De asemenea prin același act normativ se abrogă dispoziția primarului municipiului Bălți nr. 290 din 19.11.2019 .
Componența Grupului de lucru (centralizat) pentru achiziții al Primăriei mun. Bălți (achiziționarea bunurilor și serviciilor) o puteți vizualiza aici, respectiv componența Grupului de lucru (centralizat) pentru achiziții al Primăriei mun. Bălți (achiziționarea lucrărilor și serviciilor în domeniul lucrărilor) – aici.