A fost aprobată componența Staff-ului pentru lupta cu consecințele calamităților naturale și situațiilor excepționale în perioada de iarnă a anilor 2021-2022
Conform dispoziției primarului nr. 234 din 19.11.2021 „Cu privire la exploatarea și întreținerea străzilor, piețelor și căilor de acces din mun. Bălți în perioada rece de iarnă a anilor 2021-2022” a fost aprobată componența Staff-ului pentru lupta cu consecințele calamităților naturale și situațiilor excepționale în perioada de iarnă a anilor 2021-2022 și a fost stabilită lista locurilor admise pentru aruncarea zăpezii.
Staff-ul este condus de Președintele – primarul municipiului Bălți.
Vicepreședinții – viceprimarul mun. Bălți responsabil de administrarea propietății municipale, relații funciare, arhitectură și urbanism, gospodărie municipală;
Iovdii V. – șef, Direcția situații excepționale mun. Bălți.
Secretar – Grati V., specialist principal, Direcția gospodăria comunală.
Membrii staff-ului:
Zincovschii V.– șef, Direcția gospodăria comunală;
Tanas R. – comisar șef al Direcției de patrulare „Nord” a INSP;
Budarețchii V. – comisar principal pentru sistematizarea circulației rutiere IP Bălți;
Samusi O. – administrator interimar al ÎM „DRCD Bălți”;
Chiaburu Т. – administrator al ÎM «GLC Bălți»;
Novicova S. – administrator al ÎM «Amenajarea teritoriului și spații verzi»;
Zagrebei F. – inginer șef de supraveghere tehnică de echipamente tractoare.
Lista locurilor permise pentru aruncarea zăpezii include:
- lunca râului Răuțel în regiunea «Molodova» -1 ha;
- lunca râului Răut și Răuțel din strada N. Iorga – 0,8 ha.
Textul integral al dispoziției poate fi găsit aici.