Direcția generală asistență socială și protecția familiei a Primăriei mun. Bălți anunță procedura de depunere a cererilor în regim online
Pentru asigurarea cetățenilor cu servicii de calitate, Direcția generală asistență socială și protecția familiei Bălți, în scopuri determinate explicite şi legitime prelucrează cererile adresanților, care conțin evident date cu caracter personal, doar cu consimţământul subiectului datelor cu caracter personal. Astfel cererile înaintate se prelucrează doar dacă sunt semnate de expeditor cu anexarea întregului pachet de acte ce confirmă gradul de vulnerabilitate a familiei.
Pentru facilitarea procedurii de recepționare a cererii și asigurare a măsurilor de protecție împotriva COVID-19, în cadrul oficiului „Ghișeului Unic” au fost desemnate de către Direcția generală asistență socială și protecția familiei Bălți – 5 ghișeie, unde conform competenței, specialiștii oferă consultanță zilnică. Numărul mare de cetățeni în așteptare, este motivat de lipsa pachetului integral de acte, diversitatea serviciilor prestate și creșterii numărului de solicitanți.
Cererile pot fi depuse online pe adresa electronică sas.pf@mail.ru , cu respectarea următoarelor condiții obligatorii:
- Cererea este semnată de expeditor, conform semnăturii din buletinul de identitate;
- Conținutul cererii este lizibil cu indicarea clară a subiectului și datelor de contact a adresantului,
- Cererea este expediată de pe adresa electronică personală a adresantului;
- Cererea este însoțită de întreg pachetul de acte, prevăzut de legislația ce reglementează serviciu solicitat.
De reținut că în temeiul Legii nr.133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal, cererile se soluționează doar în urma contactului direct cu adresantul.