09:00 - 17:00
(0 231) 54-614

Aspecte definitive privind organizarea Forumului de afaceri „Investiții și Oportunități de Cooperare

//
Comentariu0

În data de 30 mai, 2017, la primaria municipiului Bălți, s-a desfășurat ultima ședinţă de lucru privind organizarea Forumului de afaceri „Investiții și Oportunități de Cooperare“.

Organizatori: primăria municipiului Bălți și Filiala Bălți a Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova. Moderatori: domnul Mihai Bîlba, vicepreședintele Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a Republicii Moldova) și  domnul Leonid Babii, viceprimar al municipiului Bălți.

Au participat: Dl Igor Șeremet, primar interimar al municipiului Bălți, dna Olga Suhomlinova, șef Direcție economie, prognozare și administrare a veniturilor, dl Ion Bodrug, director  Agenția de Dezvoltare Regională „Nord“ (ADR „Nord“)  și reprezentanți ai 5 Consilii raionale din Regiunea de Dezvoltarea Nord a Republicii Moldova (Fălești, Ocnița, Rîșcani, Sîngerei și Briceni), cît și reprezentante ale Filialei Edineț și Soroca a Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.

După cuvîntul de salut al gazdei,  moderatorul – vicepreședintele Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, a abordat următoarele aspecte de bază privind organizarea Forumului în cauză:

  1. Lista oamenilor de afaceri invitați la forum și confirmările de participare parvenite din următoarele țările: Federația Rusă (or. Moscova), România (Județele Vaslui, Iași), Ukraina (orașele Kiev, Hmelnițkii), Bulgaria, Republica Letonă, Republica Populară Chineză, Republica Lituania, cît și posibilitatea participării oaspeților din Republica Islamică Iran în dependență de avizul pe care îl așteaptă CCI a Republici Moldova privind deschidere în timp util a vizelor.
  2. Agenda forumului, inclusiv deschiderea oficială a forumului, fiind oferite 2-3 minute pentru mesajele de salut din partea gazdei și oaspeților de onoare, cît și identificate generice pentru prezentările municipiului Bălți și raioanelor (fiind rezervate cîte 10 minute pentru prezentarea oportunităților investiționale ale regiunii).
  3. Scenariul primirii delegațiilor oficiale și înregistrării invitaților la forum. În acest context, dl Ion Bodrug, director ADR „Nord“ a propus ca procedura înregistrării participanților să fie desfășurată pe fonul unor piese clasice și cu suportul logistic al studenților Universității de Stat „Alecu Russo“.
  4. Despre momentele logistice privind materialele promoționale (banere, pixuri, ecusoane și facilitarea perfectării acestora prin înregistrarea pe platforma Forumului).
  5. Despre invitarea de către administrațiile publice locale a reprezentanților mediului de afaceri din sfera industriei agroalimentare, comerțului, sfera prestărilor de servicii, mediului academic, etc., cît și despre asigurarea logistică a Mesei rotunde, cît și sesiunii B2B din cadrul Forumului.
30.05.2017 @ 17:12

Lasă un Răspuns